Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

sobota, 10 sierpnia 2013

Kaszka manna?Tak!!!!!


Wczoraj miałam 2 zmianę w pracy, a że jeżdzę rowerem to byłam nieco później w domku. Dodatkowo padało to jazdam nie była tak przyjemna...niestety polskie drogi pozostawiają wiele do życzenia...Poszłam spac ok1...rano miałam w planie wstac i biegac przed śniadaniem ale gdy zadzwonił budzik stwierdziłam, że idę później. Wstałam, otworzyłam szafkę i wpadła mi w oko kaszka manna!Pomyślałam, że pokombiniuje i dodam ją do moich pancakes:)Był to strzał w 10!!! Placuszki wyszły pyszne! Miłej soboty!!!:) Przepis: Ilosc zależy od Was,ja zawsze daje na oko:) -otręby żytnie -popping z amarantusa -mąka sojowa -płatki 5zbóż -kaszka manna bio -woda -siemie lniane mielone (konsystencja gęsta musi byc)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz