Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

sobota, 24 sierpnia 2013

Relax...

Tak sobie myślałam ostatnio co mnie najbardziej relaksuje...co sprawia, że potrafie zatrzymac się i odpocząc...przyszły mi do głowy takie rzeczy zaczynając od tych najbardziej odprężających:)
Zdecydowanie kawa w Coffe Heaven- latte sojowa:)śmieją się dziewczyny w kawiarni, że niedługo mi tam kapcie dadzą;P gotowanie dla innych i siebie też:). W kuchni zawsze puszczam wodze fantazji...
Oglądanie gwiazd,,,,<3 a="" abym="" astronomem:="" by="" chyba="" fizyk="" gdybym="" umia="">

Rozmowy....takie szczere i o niczym też....z bliskimi mi osobami....
Dlaczego nie wspomniałam o moim kochanym bieganiu,rowerze itd? Bo tu staram się byc wobec siebie wymagająca, wsłuchuje się w siebie ale nie ma mowy o odpuszczaniu dlatego to nie relax!To praca nad sobą- w zgodzie z sobą:)
Dziś sobota, już po śniadaniu- zjadłam ciasteczka fun cookies kukurydziane.Dobrze, że wymyślili coś takiego!:) Chciałam zrobic takie dziś ale kuchnia była oblegana....może jutro się uda. Wstanę chyba o 6:P
Popołudniu odwiedzi mnie mama:) Ja na szczęście zdrowieje w szybkim tempie. Jednak mój organizm dobrze sobie radzi z wirusami:)Miłej soboty!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz