Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

środa, 28 sierpnia 2013

Trudne jest życie....

Troszkę mnie tu nie było...brak weny, trudny czas...dużo spraw...mam totalny mętlik w głowie, ale nie będe tu wylewac swoich żalów. Dlaczego? Bo wiem jacy ludzie są i bardzo możliwe, że ktoś przeczyta,coś doda i stworzy fałszywą historie...Po co? Nie wiem...Mam nadzieję tylko, że sprawa która mnie dręczy i nie daje życ jak najszybciej się rozwiąże. Musi bo zwariuje. Nie funkcjonuje normalnie.
Czeka mnie też dużo pracy nad sobą...trudne to bo wiele razy przerabiałam to...no ale nie poddam się!
Poza tym co?...Zapłaciłam wczoraj wpisowe za maraton poznański. Choroba mineła,dziś idę na popołudniówkę już do pracy...Troche moze pozbieram sama myśli...wypije kawkę w mojej kochanej kawiarni:) Najważniejsze?Mam wokół siebie przyjaciół. Mogę liczyc na wsparcie. Nie dam się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz