Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

piątek, 16 sierpnia 2013

W poszukiwaniu nowości:)

Wczoraj wolny dzień. Masa planów-w tym długi bieg a tu d....!Okropnie źle się od rana czułam:( Chyba za późno kolacja w środę...no ale jak jeśc wcześniej skoro przed 23 wróciłam z pracy...
Na szczęście dziś dobrze:) Wczoraj Karaolina(moja przyjaciółka)wyciągneła mnie na rower i jakoś dzień zleciał. Pobiegałam 10km spokojnie...
Dziś po 5 juz wstałam. No bo praca rano. Na śniadanie planowałam usmażyc jakieś pancakes ale potem zrezygnowałam bo nie za bardzo lubie jak sa zimne, a zanim dojade do pracy to takie by były. Na szczęście od niedawna mam inne alternatywy:)Mianowicie odkryłam i ciągle odkrywac mam zamiar śniadaniowe pyszności. W moim repertuale są rzecz jasna tylko vegańskie rzeczy i dziś dopisuje kolejną. Ciasteczka babcianki:) tanie bo 3,59zł za 100g opakowanie. W sam raz na moje śniadanie:) bez jaj,mleka i innej chemii :)
Wybrałam te z czosnkiem niedzwiedzim:)Godne polecenia!Pyszne!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz