Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

niedziela, 18 sierpnia 2013

Wolne popołudnie-czasem tak trzeba.....


Dziś tak mi się nie chciało wstac....budzik po 5 zadzwonił i powoli się zwlekłam. Ubrałam się no i poszłam zrobic moją dyszkę...jakoś miałam dobry nastrój bo w pracy jestem tylko do 15 i od dawna mam zaplanowane całkowicie wolne popołudnie. Tylko dla siebie! Mam ochotę poczytac, wypic dobrą kawkę i posmakowac czekające na taki wolny dzień świeżutkie daktyle:) Mam nadzieję, że naładuje akumulatory na następny tydzień. Mój Ł jest do 22 w pracy więc nikim się nie musze zajmowac:) Czasem tak trzeba....
Może uda mi się coś zrobic w kuchni...ocenie czy chęci będą. Wymyśliłam, że niedługo upieke jakieś śniadaniowe ciasteczka:)przepis jeśli wyjdą oczywiście Wam podam:) na pewno będą 100% vege:)Miłej,leniwej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz