Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wolny poniedziałek

Dziś wstałam przed 8 choc jakoś nie chciało  mi się za bardzo. Wszystko dlatego, że trwają roboty drogowe i hałas jest bardzo uciażliwy już od 6;P Kiedyś gdy nie nawidziała wstawac pewnie wpadłabym w szał ale teraz to mi nie pzeszkadza. W lodówce mam piękne borówki i 1 truskawkę:) taką niespodziankę dostałam wczoraj po powrocie z pracy od mojego Ł. Wiecie co? Kocham dostawac takie drobiazgi...o 100% bardziej niż kwiaty,perfumy...Mój skarb wie co lubie a czego nie:) jak ma natchnienie potrafi kupic pół warzywniaka:D potem musze szybko przetwarzac;P
Mam wolne dzisiaj dlatego idę na dłuższe wybieganie, ale ok 13-14 :) przed zrobię skalpel Ewki, potem w planie basen i wieczorem prowadzę spinning ;)
Kocham mmiec tak wypełnione dni!!!!!!
Na śniadanko dziś....jeszcze nie wiem;) muszę otworzyc szafkę;P
Teraz powoli sącze kawkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz