Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

czwartek, 8 sierpnia 2013

Zakupy jak w raju, nowe inspiracje....


We wtore spontanicznie podjechałam do niedawno odkrytego sklepiku ze zdrową żywnością i kupiłam kilka fajnych rzeczy...na szybkie śniadanie bezcukrowe,vegańskie ciastka!Tak tak!Kolejne odkryte:)Niech ktoś mi powie, że veganie nudno jedzą....Żal mi ludzi, którzy jedzą naudno,szaro i niezdrowo...albo tych nieświadomych odżywiania. Ślepo czytają kolorowe pisam i myślą, że jest super. Dziś z racji, że mam do pracy na drugą zmianę postanowiłam zaszalec i posbac do 8:D biegac pójdę po 12:)Oczywiście przed pyszne pancakes...z czym dziś?Hmmm.....o tym jutro:)Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz