Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

niedziela, 29 września 2013

110km....

Tydzień się kończy....i jutro od nowa....na liczniku 110km. To lubię:) Dziś miałam wolne więc zakończyłam niedziele 20km biegiem. Wróciłam i zrobiłam pyszną kawę na mleku sojowym:)Prawie jak w coffe heaven:P
Potem zabrałam się za niespodziankę dla mojego Ł> jutro dzień chłopaka:) upiekłam ciasto ananasowe w blaszce w kształcie serca...ciekawe czy dobre będzie:) zjadłam tyle świeżych daktyli, że kolacja ledwo ruszona....do teraz je czuje;P
Poniżej przepis na kawkę:
-orzechowa kawa rozpuszczalna, cynamon, ok 300ml mleko sojowego Alpro-ja używam bez cukru. Ubijam w zaparzaczu i dodaje jak powstanie piana(ok 30sekund). Ważne by mleko było dośc ciepłe!
A co do wspomnianych w poprzednim poście nowości- wypróbowałam wszystko i mogę polecic: biszkopty dietetyczne Ania- z sezamem- wegańskie 100%. To mój nr 1, chrunchy Food&Joy- z Almy, również pyszne i uzależniające...nie da się nie skończyc paczki;P batoniki Fit(czeskie)znałam i polecam choc mnie jakoś bolał brzuch chyba po nich...no i ciasteczka, które kupiłam w Organic-nazwy dokładnej nie pamiętam ale były to mełe okrągłe, jabłkowe, bezcukrowe herbatniczki- 9zł za 150g. Bardzo dobre ale od czasu do czasu...też wciągające...;P
Miłego tygodnia!!!

A oto moje dzieło:)
Powyżej Malta, gdzie codziennie robie treningi biegowe...;)

2 komentarze:

  1. Ooo, koniecznie będę musiała zrobić sobie taką orzechową kawę :)
    Podziwiam za dystanse :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pyszna:) tylko uwaga przy ubijaniu;P mi mleko wyleciało na twarz bo za mocno nacisnełam;P
    Dzięki:)bieganie=<3

    OdpowiedzUsuń