Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

czwartek, 5 września 2013

Ciastka buraczane...

Dziś przed 8 obudzili mnie robotnicy, którzy remontują ulicę...no i nici z mojego spania, które planowałam z racji późnego powrotu z pracy. No nic, nie udało się ale żeby poprawic sobie humor postanowiłam coś upiec. Od dawna miałam w szafce syrop z buraków. Wsypałam do miski różne płatki, preparowany amarantus, grykę, troszkę zarodków i sezamu. Na końcu dodałam syrop- około pół słoika. Wszystko się posklejało/...uformowałam jakieś niekształtne "coś"...i się piecze:)Efekty?Na zdjęciu! Pyszne,słodkie,chrupkie!Kolejne do powtórki:)Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Kosztowałam takiego syropu buraczanego, robionego przez babcię mego kolegi. Rewelacyjny smak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak!!!lekko karmelowy. Ja bym mogła jesc łyżkami:) Fajnie skleja składniki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o syropie jak ja mało jeszcze wiem! :D

    Kilka pytań bez odpowiedzi, kilka pragnień i nadziei. Jak każdego obracającego się w sferze 'obsesja jedzenia'? A co ty sądzisz na ten temat? --> dzisiejsza-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń