Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

poniedziałek, 9 września 2013

Dynia:)

Dziś na rannym treningu czułam już coraz bardziej jesień....liści coraz więcej...zimno....przed pracą zdążyłam jeszcze zrobic skalpel. Wypiłam szybką kawkę i rowerkiem byłam na miejcu punktualnie. Nawet zdązyłam kupic kilka rzeczy...m. in dynię...a jak dynia wiadomo, że jesień. Co z niej wyczaruje? A no leczo:)
Potrzebne sa jeszcze, papryki, jedna ostra pepperoni, cukinia, bakłażan, pomidorki, pieczarki- ja dodaje jeszcze kiełki na patelnie, curry i cynamon. Uwielbiam takie połączenie...świetnie rozgrzewa i jak smakuje...w sam raz po treningu jak dla mnie. Wieczorem mam zajęcia na siłowni. Przygotowana nowa muzyka:) zapowiada się fajny poniedizałek, tym bardziej ze jeszcze kawka w coffeheaven<3>Miłego poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz