Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

środa, 25 września 2013

Kolejne nowości......zmiany

Długo mnie nie było na moim blogu...mam bardzo okrojony czas na pisanie, a nie lubie pisac byle co...by po prostu coś było nowego. Tak jak wspominałam zmieniam pracę na mam nadzieję pracę marzeń:) Sport to moja wielka pasja i jak mam w tej branży zostac będe mega zadowolona:)
No ale nie o tym chciałam napisac, chciałam w malutkim skrócie przekazac co ostatnie dni nowego, fajnego przyniosły...a przyniosły;) otóż odkryłam bezcukrowe syropki do kawy....i zakochałam się....mniam!!!nowe cicacha!!!Sniadaniowe:)W Almie i to w przystępnej cenie. Całkowice wegańskie oczywiści i udało mi się dostac batoniki czeskie musli tycinka. Jak byłam dzieciakiem to pochłaniałam ich tony bo coatka zajmowała się handlowaniem tych własnie pyszności:) Kupiłam jeszcze parę nowych produktów, o których na pewno napiszę po degustacji. Muszę się Wam przyznac....Coffeheaven uzależnia...jestem tam codziennie;) no i jeszcze coś!!!!Kupiłam dziś 1raz w roku brukselkę!!!!!Ugotowałam a potem zapiekłam z curry...Proste i pyszne!Jak chrupki brukselkowe;)Tylko mój Ł.kręcił nosem na zapach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz