Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

sobota, 21 września 2013

Niespodzianka dla Ł:)

Wczoraj postanowiłam zrobic niespodziankę dla mojego łasucha:) w czwartek były to naleśniki z brzoskwiniami, a w piątek...ciasto z bananów. Przepis miałam spisany kiedyś od mamy ale trochę go zmianiłam. Z racji tego, że ciacho znikło momentalnie wychodzi na to, że było dobre chyba...ja nie jadałm bo nie jest to wegański wypiek:) Wiecie co?Chyba wolę piec dla innych:)Dziś sobota i do pracy na 16 do 22...jutro na 15-20 i tak oto kończę "kariere" w starym miejscu...Mam nadzieję, że zaczyna się nowy i wspaniały czas:) o tym będe pisac...mam nadzieję, że czas mi pozwoli od czasu do czasu tu zaglądac;)Miłej soboty!!

przepis na ciasto:
1szkl.mąki pszennej, 3/4szkl.mąki żytniej, 1/2szkl. cukru, 1/2szkl. miodu, cukier waniliowy, 2łyżeczki proszku, małe opakowanie cynamonu, 2jaja, 1/2szkl. mleka, 3/4 szk oleju, 4średnie banany, szuszone morele, figi, orzeszki- ja dałam akurat sojowe, słonecznik.
Wszystko mieszamy i wykładamy do keksówki. Pieczemy ok 55minut w 165stopniach:)Smacznego!

1 komentarz:

  1. bez problemu mozesz przerobić to ciasto na wegańskie. miód pominąć (i tak w składzie jest b. duzo słodyczy) albo zastąpić cukrem lub daktylami, zamiast jaj dać mielone siemię lniane i dodatkowo 1-2 łyżeczki porszku do pieczenia dla spulchnienia i wyjdzie super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń