Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

wtorek, 17 września 2013

Nowe odkrycie:)

Wczoraj w końcu udało mi się odebrac zamówiony towar w pobliskim sklepie ze zdrową żywnością:) Zamówiłam ciasteczka o których pisałam już kiedyś- fun cookies z firmy bioania. Dla mnie, ciągle zagonionej ostatnimi czasu to ratunek rano. Kupiłam też z tej firmy cieniutkie ciasteczka bez jajek, cukru i mleka. Ta firma jest super!! Zauważyłam też nowe ciacha z firmy Malwa. Dziś spróbowałam i już wiem, że u mnie zagoszczą na stałe:) Ty tyle na dziś, uciekam spac bo padam...2 dzień z rzędu 5 godzin treningu...jutro troszkę luźniej...dobranoc:)

2 komentarze:

  1. Funcookies są przepyszne, najlepsze ciasteczka jakie jadłam :) U mnie są w stałym asortymencie w E.Leclercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupuje w pobliskim sklepie albo jak nie mam czasu to internet:)są pyszne rzeczywiście:)BioAnia -bardzo fajna firma:)

    OdpowiedzUsuń