Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

sobota, 14 września 2013

To już dziś!

No i nadeszła ta chwila...to już dziś od 22 do 6 rano będę pedałowac:) maraton spinningowy:) obudziłam się około 8 i zaczełam się zastanawiac co zjesc. Na pewno nie będą to ciasteczka ze sklepu bo musi byc coś mega energetycznego gdyż troszkę kcal dziś spale:P no i nie wiem jak potem tam będzie z posiłkiem. Zabieram swoje jedzonko:) soje w pomidorach i cieciorkę, dużo wody i oshe zero :) teraz wymyśliłam energetyczną zapiekankę z ziaren:)
Całkowicie spontanicznie, w ciągu kilku minut:) dałam płatki owsiane, orkiszowe i popping z amarantusa. Zalałam wrzątkiem. Powstała papka i do piekarnika w nowej foremce:) co dalej?Mam zamiar zjesc to z syropem klonowym albo melasą buraczaną. Zobaczymy co wyjdzie. Wygląda ładnie:) Zdam relacje potem lub jutro(jak dojdę do siebie).
    Dawno nie udzielałam się tu...a to dlatego, że mam strasznie mało czasu i dużo spraw do ogarnięcia.
Trochę zmian mnie czeka...najważniejsza to praca. Od października będe zatrudniona na cały etet w klubie fitness gdzie prowadzę spinning. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli będe bardzo szcześliwa! Robic to co się kocha i dostawac za to pieniądze...spełnienie marzeń. Zawsze chciałam iśc w kierunku sportu. Planuje zrobic też szkolenie na trenera personalnego w najbliższym czasie. Chcę się spełniac i rozwijac. I tak będzie.
Miłej soboty.3majcie kciuki w nocy. Relacja jutro mam nadzieję!!

p.s a to moja kuchnia marzeń....ale marzenia się spełniają!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz