Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

niedziela, 6 października 2013

Brukselka.....

Na początek...postanowione!Kupujemy króliczka!!W końcu nie będe jedyną weganką w domu:P Myślę, że do następnej niedzieli będzie już w domku:)
Dziś niedziela-jak mam w zwyczaju w wolny week chcę trochę sama ze sobą pobyc...niedługo idę pobiegac, a potem juz zero wysiłku...do wieczora! Tydzień miałm cięzki pod względem treningowym i psychicznie...za tydzień maraton...ale traktujue to jako zabawę...zero spiny! Wczoraj mój Ł zrobił mi niespodziankę i zabrał to teatru. Bardzo fajnie spędziliśmy czas.
Co do brukselki....na którą sezon w pełni...najczęściej gotuje na parze, ale najbardziej lubie taką:
ugotowac na parze, wystudzic. Następnie układamy na blaszce, posypujemy ulubionymi przyprawami-ja najbardziej lubię carry, orygano, bazylie, lubczyk. Wstawiamy na ok 30minut do piekarnika 180stopni z termoobiegiem. Gotowe!Pyszne i chrupiące kuleczki:)Ja podaje z domowym ketchupem:) Miłej niedzieli!

4 komentarze:

  1. Hej, a może spróbujesz znaleźć dla siebie bezdomnego towarzysza? Kupowanie to nie najlepszy pomysł, tylko napędza hodowlę. A adoptując możesz upiec dwie pieczenie sojowe na jednym ogniu - zdobywasz uszatego przyjaciela (za darmo ;) i dajesz dom jednemu ze skrzywdzonych przez ludzi.. Poszukać można choćby tutaj: http://adopcje.kroliki.net/ (nie mam żadnego związku z tą stroną i nie wiem dokładnie, jak wygląda cała procedura, ale kiedyś przeczytałam o tym w "Vege" i myślę, że to dobry pomysł)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno o karzełka w takich adopcjach. Znam stronke i tą akcje...

      Usuń
  2. Nie sądziłam, że z brukselki da się zrobić taką smaczną przekąskę. Na pewno spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest o niebo lepsza niż ugotowana, chrupiąca:) ja to nazywam chipsy brukselkowe;) Polecam :)

      Usuń