Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

czwartek, 31 października 2013

Kasztany

Dawno tu nie zaglądałam...ciągle coś stawało na przeszkodzie. Nie uważam, że lepiej pisac często ale na odwal się więc wolę to robic rzadziej a lepiej:) Mam trochę zamieszanie w życiu, trochę problemów ale nie o tym tu będę pisac. Wczoraj spacerując po sklepie zauważyłam najlepsze przysmaki dostępne w okresie jesienno-zimowym- kasztany jadalne. Ponieważ są dośc drogie to kupiłam ok300g i od razu wieczorem ugotowałam na parze. Równie dobrze smakują pieczone. Kasztany smakują wybornie bez niczego. Lekko słodkie, orzechowe....polecam spróbowac!
Poza jedzeniem ...Zuzia rośnie i jest coraz bardziej pocieszna! Cudowna istotka<3 sami="" zobaczccie....="">Miłego weekendu!!!
Długiego:)


6 komentarzy:

  1. Pozdrawiając z nad Wisły życzę radosnej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasztany są bardzo wdzięcznym surowcem na słodką pastę ;) Ale zgadzam się, w wersji bez dodatków nie mają sobie równych!
    p.s. Zuzia jest prześliczna! Wygląda jak wielka, puchata kulka szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam króliczka :) Już 3 w swoim życiu, uwielbiam te zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny króliczek !!!! Też miałam króliczkę Wiktorię przez kilka lat, więc wiem, jakie te zwierzątka są pocieszne ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń