Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

czwartek, 17 października 2013

Nowości





Dziś niespodziewanie pojechaliśmy na zakupy i padło na intermarche...jakoś nie byłam przekonana bo kojarzyłam, że tam mało będzie interesujących wegańskich rzeczy...Jakie było moje zdziwienie!!Dostałam tyle fajnych produktów! Niektóre pierwszy raz w życiu wudziałam i wziełam na spróbę:)
Są to mi.in krakersy amarantusowe, ketchup bez cukru primavika, napój migdałowy,pulpety wegusie w sosie greckim primavika i kilka juz sprawdzonych ale o wiele tańszych. m. in amarantuski po 6,99 a nie 8.60 jak w Piotrze i Pawle. Mleko migdałowe już wypróbowane:) Pycha! I dobrze się spienia do kawki:)
Wczoraj dostałam też długo wyczekiwane świeże daktyle:) same nispodzianki umilające jesienne dni...Zuzia(króliczek)coraz bardziej ufna...i zakochujemy się z Ł w niej:)a jutro idziemy na koncert...niespodzianka od Ł. a week...jadę do rodziców bo szykuje nam się malowanie:)
Dzieje się!!!Miłego dnia...nocy:)

p.s w domku u mamy będe robic wegańskie pierogi:) już nie mogę się doczekac:)
Czatuje też na wegańską śmietanę bitą w sprayu...polecicie coś?Może wiecie gdzie w Poznaniu kupie?

2 komentarze: