Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

niedziela, 26 czerwca 2016

Co lubię jesć z gotowców? Zapraszam Was do fajnego sklepu :)

Co jeść gdy masz ochotę na coś szybkiego, zdrowego i pysznego? Ja zawsze staram się mieć w domu  produkty z jak najlepszym składem. Oczywiście nie są jest to podstawa mojej diety,  ale lubię sobie po nie sięgać od czasu do czasu. To co wiedziecie na zdjęciu pochodzi z świetnego sklepu
http://marchewkowepole.pl/ gdzie znajdziecie szeroki wybór wegańskich gotowców najlepszej jakości, słodycze, dodatki i wiele innych.Polecam zaglądać na stronę często,  bo pojawiają się bardzo zachęcające promocje:) Wysyłka jest ekspresowa i paczka przychodzi dobrze zabezpieczona, więc nawet w czasie upałów możecie być pewni, że Wasz towar będzie świeży.  Jak już wspominałam gotowce jakie jadam muszą spełniać określone warunki:) Najczęściej sięgam po tofu i tu znajdziecie mnóstwo rodzajów . Od naturalnego po marynowane, wędzone itd. Lubię też tempeh, paszteciki, kiełbaski czy słoiczkowe dania. Tym razem będę testować nowość dla mnie- flaczki z seitanu:) Jadłam kiedyś te z boczniaków więc jestem ciekawa tych. Płatki drożdżowe to moje uzależnienie, ale tych z melasą także nie miałam nigdy:) Burgery zamierzam wsadzić w domowa bułkę i zjesc na jakaś kolacje:) Tapioka czyli malutkie kuleczki powędrują do deserów :) Też lubicie czasami próbować roślinne zamienniki ?? Może coś jedliście z tych rzeczy? Nie? To zaglądajcie szybko na stronkę sklepu , a na pewno znajdziecie coś dla siebie :) Wkrótce podam Wam przepis na coś pysznego z wykorzystaniem tofu wędzonego:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz