Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

poniedziałek, 4 lipca 2016

Primavika zrobiła mi niespodziankę :)

Odkąd pamiętam swoje poczatki wegetarianizmu, a później weganizmu firma Primavika była moim ulubieńcem. Po pierwsze posiada szeroki wybór produktów takich jak pasztety, paprykarze, ketchupy, dania gotowe czy masła orzechowe...Czyli wszystko co kocham :) Możecie się domyślić jaka radość sprawiła mi niespodzianka od firmy w pstaci sporej paczki z samymi perełkami. Zarowno ja jak i mój mąż, który zaklepał sobie kilka rzeczy byliśmy zachwyceni.
Primavika to firma chyba najbliższa mojemu sercu bo cały czas się rozwijają, jest bardzo pozytywnie nastawiona do kilentów.  Można wymieniac i wymieniać....

Co firma mowi o sobie? Poczytajcie tu:http://www.primavika.pl/ 
Wszystkie produkty dostępne są w coraz większej ilosci sklepów co bardzo cieszy.

Co otrzymałam?

Wkrótce zrobię szeroką recezję każdego słoiczka :)
Dziękuję firmie Primavika za wspaniałą paczkę:)


3 komentarze:

  1. Twoj maz tez jest weganem?? Co z primaviki mozesz polecic??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ale bardzo lubi kuchnię wegańską :) Polecic mogę szczególnie masła orzechowe, paprykarz z kaszą jaglaną oraz inne pasztety:) Myslę , że każdy produkt ma w sobie coś fajnego:)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Masełko orzechowe :D
    Moja miłość która własnie mi się skończyła :D
    pozdrawiam,
    muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń