Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

niedziela, 7 października 2018

Wegańska fosolka po bretońsku oraz boczek z Bezmięsny Mięsny!

Jako miłośniczka tradycyjnych i szybkich dań często weganizuje te oryginalne przepisy. Lubię szukać jak najbardziej podobnych smaków dlatego cieszy mnie fakt, iż powstaje coraz więcej firm produkujących jedzonko wzorowane na te z diety tradycyjnej. Oczywiście nikogo nie zachęcam by były one podstawą diety, ale od czasu do czasu można po nie sięgnąć bez wyrzutów sumienia . Jak wiecie lub nie zwracam bardzo uwagę na składy produktów i jestem wybrednym klientem. Bardzo się ucieszyłam gdy pojawiły się na rynku  produkty z firmy Mięsny Bezmięsny. Chłopaki tworzą niesamowite rzeczy! Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę! https://www.bezmiesnymiesny.pl/
Niedawno otrzymałam przesyłkę zawierającą te wszystkie dobroci :) Nie wiedziałam od czego zacząć próbowanie! Wymyśliłam, że stworzę coś na wzór fasolki po bretońsku z wykorzystaniem boczku :) Efekt przerósł moje oczekiwania.
Zanim podam Wam przepis muszę wspomnieć, że wegański  boczek to chyba najlepszy zamiennik mięsa jaki do tej pory jadłam! Czuć mocno wędzony posmak, przyprawy są idealnie wyważone a konsystencja nie przypomina gumy co często można spotkać kupując chociażby słynne parówki sojowe. Skład jak dla mnie super! Myślę, że zastosowanie tego produktu jest bardzo szerokie. Od tofucznicy omletów, po pizzę czy zwyczajnie na kanapki. Tutaj wszystko zależy od Waszej kreatywności! Smacznego!!!

          Przepis na moją wersję fasolki po bretońsku :

- Fasola biała Jaś( ja zrobiłam z 500g ) namoczona na noc
- 1 koncentrat pomidorowy 200g
- przyprawy: liście laurowe, papryka wędzona, pieprz, ziele angielskie, sos sojowy, zioła zamiast soli( ja kupuję w firmie Agnex) , suszona włoszczyzna, chili . Proporcje oczywiście u mnie na oko, musicie dobrać pod siebie :)
- 1 opakowanie boczku wegańskiego
-woda
                                    Przygotowanie:

Namoczoną fasolkę gotujemy około 60 minut. Trzeba sprawdzać czy jest miękka. Następnie dodajemy wszystkie przyprawy, koncentrat pomidorowy i pokrojony boczek. Gotujemy kilka minut i gotowe!!


Myślę, że na taką porę roku to świetna propozycja !! :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz