Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

poniedziałek, 29 października 2018

Zdrowe słodycze Super Krówka!!

 Jak miłośniczka zdrowej żywności, która niczym detektyw bada zawsze składy produktów, ale przy tym osoba aktywna i kochająca jedzenie zawsze się cieszę gdy na rynku pojawiają się wersje ulubionych smaków w zdrowej wersji. Niedawno otrzymałam wspaniałą przesyłkę od firmy Super Krówka. Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę!! http://www.superkrowka.pl/ 


Wszystkie słodycze produkowane przez firmę Super Krówka mają znakomite składy przy czym ich smak jak dla mnie przebija większość reszty proponowanej przez innych producentów.
Pierwszy raz próbując tych rzeczy byłam w szoku jak można tak dopracować smaki! Konsystencja i smak to mistrzostwo!

U mnie sprawdzają się jako szybka i energetyczna przekąska! Już mam pomysł co zabiorę ze sobą na kolejny start w http://www.ultragwint.pl/
To będzie znakomity strzał dobrego paliwa!
Mam też pomysł by stworzyć ciasteczka, ciasta...Na pewno się wkrótce podzielę przepisem więc możecie śmiało zaopatrywać się w zapasy! Spieszcie się bo szybko znikają ze sklepowych półek!

  Koniecznie dajcie znać co Wam najbardziej posmakowało! Moim faworytem są zdecydowanie krówki kakaowe <3 br="">

5 komentarzy:

  1. Moim faworytem jest Super Krówka <3 To mój zdrowy odpowiednik czekotubki :D Polecam zajrzeć tutaj: https://naturalnazywnosc.pl/Batony-Czekolady-Przekaski

    Mają tam pełno zdrowych "słodyszy"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A jakie zdrowe :D Można zjadać bez wyrzutów :)

      Usuń