Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

środa, 9 października 2013

Maratońskie ciacha:)

Mimo, że wczoraj poszłam spac późno to przed 8 już nie mogłam uleżec..;)co by tu zrobic?Pomyślałam...może jakieś ciastka?W niedzielę maraton, więc może podładuje się trochę...no i wstałam, porozglądałam się po szafce i wszystko co mi wpadło w oko wylądowało w misce:) Ciasteczka jeszcze stygną wiec wrażenia smakowe opisze innym razem:) a składniki to:
-otręby orkiszowe, płatki orkiszowe, amarantus ekspandowany, melasa buraczana, jogurt sojowy naturalny, syrop amaretto bez cukru....ach ten zapach...:) konsystencja wyszła idealna. Wszystko musi się lepic. Formujemy kulki i pieczemy ok 20minut na blaszce wyłożonej papierem.
Smacznego!Myślę, że będzie smaczne....:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz