Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

poniedziałek, 13 czerwca 2016

Najprostsza szarlotka!

Przepisów na szarlotkę jest chyba miloin albo i więcej:) Każdy lubi ją w innej wersji. Ja przede wszystkim jedząc ciasta chce mieć poczucie , że jest zdrowe i coś mi dobrego dostarcza. Każdy przepis zawsze modyfikuje pod siebie dlatego jem słodycze w mojej zdrowej wersji jako normalny posiłek i to w sporych ilościach:) Jaka jest moja szarlotka?
- jabłka lekko kwaskowate-obrane i pokrojone na talarki-ok 1kg
- szklanka kaszy mannej razowej
-szklanka cukru z palmy kokosowej
- szklanka mąki z amarantusa
-cynamon
- ewentualnie olej kokosowy-ale ja nie dałam;)
Wszystkie suche składniki mieszamy i układamy warstwami na przemian z jabłkami, ktore sypiemy obficie cynamonem. Ostatnia warstwa to sucha mieszanka. Kto wybiera opcje z tłuszczem dodaje go na wierzch ciasta(ok 5łyżek).
Pieczemy ok 60minut w 180stopniach:)
Smacznego!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz