Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

środa, 4 września 2013

Nowe buty:)nowa foremka...pełna sala:)

W końcu wczoraj udało się! Po długich namysłach, poszukiwaniach...zdecydowałam się i kupiłam nike pegasus. Zawsze biegałam w asicsach ale postanowiłam spróbowac innej firmy. Już dziś je "ochrzszcze" :)
Myślałam o różowych ale nie było...więc niebieskie wziełam.Będą pasowac do barw mojego klubu;)
To był jeden miły akcent...drugi...na moich zajęciach spinningu zabrakło rowerów:) to oznacza, że ludzie sa zadowoleni..zresztą okazuja to:)Aż chce mi się prowadzic. Od października wchodzi nowy grafik i mam nadzieję, że mi dadzą podwójne godziny:)
Trzeci miły akcent to zakup nowej foremki sylikonowej do ciast. Piękna różowa w kształcie motylka. Naczytałam się tylu wegańskiech przepisów, że no muszę w końcu zrobic śniadaniowe ciasto..planuje w piątek bo mam wolne:)
Miłego dnia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz