Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

wtorek, 20 sierpnia 2013

Czasu brak....

Nie pisałam wczoraj bo zwyczajnie czasu brak...jestem tak zagoniona i jeszcze mnie dopadł jakiś wirus:( mam spuchnięte węzły chłonne i wyglądam jakbym miała podwójną szyję...
Nawet dawno nie robiłam śniadań tylko jem gotowce- amarantuski, ciasteczka babcianki...ale czwartek mam wolny i planuje zrobic coś ekstra!!Coś innego bym chciała i ciągle się zbieram żeby upiec jakieś śniadaniowe cicacha:) Wieczorami padam ze zmęczenia,aż do tego stopnia, że ugotowana fasolka nie przekonała mnie bym jeszcze posiedziała. Poskubałam trochę i zapadłam w sen:P
Mogę ja jesc w gigantycznych ilościach!Szczególnie ta gruba!!
Miłego wtorku!Byle do 16....i potem 21;P dziś zajęcia spinningowe będą nieco inne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz