Kocham śniadania!

Kocham śniadania!

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes
Vegerun

Pancakes

Pancakes

Pancakes

Pancakes

środa, 14 sierpnia 2013

Wymyślone w biegu....:)

Dziś trening krótszy no bo już 3dzień z rzędu nie będe przesadzac:P poniedziałek i wtorek 5godzin:) Dziś tylko 10km i skalpel;) Przez tą godzinkę biegu myślałam co by tu zrobic za pancakes;) na pewno mak musi byc pomyślałam:)obowiązkowo masło migdałowe<3 ci="" d="" dni:="" e="" kie="" nagroda="" te="" wpspania="" za="">No i wymyśliłam:
-otręby orkiszowe, gryczane
-siemie lniane mielone
-mak
-woda
- troszkę kaszki kukurydzienej
Rewelacja!!!
Jak ja kiedyś mogłam nie jesc śniadań?:)nie wiem...wielu rzeczy nie wiem:P
Dziś na popołudnie do pracy śmigam rowerem. Żeby tylko nie padało...
Zabieram książeczke nową! "Jeśc przyzwoicie". Dotarła:) wraz z koszulką, torbami zamówionymi ze sklepu:
http://www.wegetarianie.pl/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz